Nytt år, nya möljigheter..

Nytt år, nya möljigheter.. brukar man säga ialf.
Detta är nu ett nytt år med massvis med olika möjligheter,men det förra året slutade tyvärr med att jag var sjuk och låg hemma och även när det nya året började var jag fortfarande inte bra men sånt är livet.
Det var första gången jag var helt ensam på nyår och det kändes konstigt men samtidigt gött när man inte mådde riktigt bra och orken fanns inte till någonting.
Mitt nyårs firande 2016 blev filmkväll hemma med Tokan och syrrans katter. 
 
Det bästa i livet är alla dem fina människorna runt omkring sig som hjälper en när man verkligen behöver det och ställer upp för en i alla lägen. Sånna människor ska man ta vara på i sitt liv.
 
För att göra någons liv bättre behöver du inte vara smart,
rik, vacker eller perfekt på något sätt.
Det räcker med att visa att du bryr dig.
 
 
Har städat bort julen denna kväll, får passa på när man hade energi till att göra någonting.
Jag kommer att forsätta städa mera imorgon då jag troligen har mer energi och så är det Fredag! ;)
 
Ha ett underbart liv, Peace Out!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback