Nu får det vara nog.

 
Det känns som att livet faller ner och krossas sönder som glas. Allt jag säger, allt jag gör blir bara fel. Spelar ingen roll om man försöker tänka positivt så blir man ändå ledsen när allting bara blir fel helatin.
Jag vet inte längre om jag kommer kunna tro eller lita på folk mer. Jag försöker vara snäll mot alla och finnas där för dem och ge trygghet men ska sluta med allting nu och hoppas livet blir bättre efter detta. 
 
Låten idag: Din Idiot - Norlie & KKV
 
Har som vanligt varje helg, fått ta hand om syrrans katter när hon drar till killen i Borås. Har ändå ingenting att göra längre så dem kan lika gärna vara här så Tokan får lite sällskap.
 
Ska försöka tänka på annat nu och hoppas Lördagen blir ganska bra.
 
 
Peace Out☆ 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback