Man borde sluta bry sig om andra

Tankarna flyger omkring, man vet inte vad som är verkligehet eller fantasi längre.
Lyssnar mycket på musik och målar för att försöka koppla av från allting.
Ibland är det inte så lätt när allting snurrar och man vet inte om man kan stå på sina egna ben.
 
Dom säger att jag borde va någon annan, sluta bry mig om andra men det kommer inte hända för jag är sån.
Dagarna dem går förbi och allt vi haft är borta nu.Förlåt för allt, jag kommer aldrig sluta sakna dig.
 
Mitt hjärta, Mitt liv. Har jag inte dig vin min sida varje dag så är det inte värt att leva detta liv längre.
 
Livet är värt att leva om man har någonting att leva för, jag har min hund Tokan som jag lever för. Planerar ett liv ensam med henne i ett litet hus som bara vi två ska bo i. Leva livet som ingen annan kan och bara njuta utav det bästa sällskapet som finns.
Ingen orkar ju med oss längre så dags att ta tag i livet och börja om på nytt så man slipper alla bekymmer och klagamål. Tröttnat på att vara snäll mot folk när man ändå sen blir dissad när folk har fått nog utav en. Allt man har gjort för dem,varje gång man ställt upp för dem, brytt sig om dem betyder ingenting längre, man blir behandlad som luft och får ta all skit bara för att men bryr sig för mycket. 
 
Fuckit! Jag drar, tjarrå
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback