Jobbhelgen slut!

Japp då var våran jobbhelg slut, Tokan har varit med fredag till Söndag o var helt slut när vi kom hem i eftermiddags 😊

Min kollega o vän Solan har haft myshelg med oss eftersom vi hade jobbhelg ihop o då passar vi på att umgås så mycket vi kan.

Haft Tacoskväll med grannen Wargis denna söndag o riktigt kul att ses igen, fast vi är grannar så ses vi inte så ofta konstigt nog så planersr in o ses när båda har tid. Miami o hennes kille skulle kommit förbi o varit men men det blev ej så, får ta en kaffe med dem imorn när jag vaknar islt samt hämta ut paket nu när man har en ledig Måndag! 😁

Nu blir det att krypa ner brevid mitt hjärta o min kärlek Tokan 💙 som redan sovet gött.


Ha det bäst, tjarrå! ✌



Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback