One day

Ibland tänker man för mycket på allt som har hänt, allt man gjort o varför gjorde man så man gjorde osv.


Kommer aldrig ha svar på någonting.. kollade nyss klart på filmen (one day) o självklart kom det massa tankar o funderingar upp ang livet... jobbigt läge verkligen men det ända man kan göra är att gilla läget o gå vidare i livet.. fast det är svårt imellan åt.
Speciellt när man saknar sin besti o alla knasiga stunder man aldrig kommet uppleva igen men det är livet.


Man får vara glad utav det man fick uppleva o behålla minnerna som får en att må bra o älska livet för varje dag som går.
Svårt för alla någongång men man måste ialf försöka för att må bra igen. Tro mig, jag vet hur de är att nå botten men sakta men säkert komma upp till ytan igen. Det tar några år men det kommer gå om man verkligen vill komma upp igen o inte sjuka längre o längre ner.

Jag kommer alltid fortsätta kämpa i livet även när jag mår som sämst så vet jag att en dag så kommer allting vända o jag kommer att må bra igen o älska livet så mycket som jag älskade då när jag träffade min bästi Emp. ☆



Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback