Peace and love ✌

Hejsvejs, längesen man skrev någonting igen men det blir så när man jobbar helatiden och gör annat om dagarna så tiden rinner iväg fruktansvärt fort konstigt nog. ^^


Jag har firat min syster som blev 30 år och hon hade valt 80 tals tema vilket var askul men sjukt svårt att hitta kläder till xD tur man kika hemma vad man hade o slängde ihop någonting gammalt plagg som funka helt okej ^^
Lyckad kväll men ändå en kaoskväll som alltid känns det som...

Ska iväg i sommar på lite stuff så har självklart världens bästa hundvakt åt Tokan, annars skulle jag aldrig lämna lägenheten för hon är mitt allt ♡

Dett känns som att allt går bra nu i livet och man älskar det för det mesta jämt.
Tror det beror på alla underbara människor som man har som ställer upp när man verkligen behöver det och vissa visar vilka stjärnor dem verkligen är pch det är därför dem har en speciell plats i ens hjärta såklart. ☆♡

Allt för denna dag, imorn på sin lediga dag ska man upp tidigt och vara hos tandis kl 8.. underbart när man har en ledig dag! NOT!!!! XD

Peace out♡☆



Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback