Juni månad och semester tider!!

Hejsvejs i lingonskogen! Nu så har FOTBOLLS EM börjat och eftersom jag är en liten nörd av mig så blir det fotboll varje dag (när jag kan såklart) vilket är underbart! ;)
Har börjat jobba igen efter man har varit sjukskriven i 2 veckor, nu har man bara några jobbdagar kvar, totalt 7 dagar och sedan har man 4 veckor semester!! *HAPPY FACE*
 
Tokan mår bättre och bättre för varje dag som går, dock är hon inte lika hemmakär längre när det nu bara är jag och hon kvar i våran lilla familj. Det är så tomt hemma att en annan knappt vill bo kvar här alls. :/
 
Denna kväll så har det regnar rejält ute,  behövligt men inte skoj att man inte kan gå ut långa rundor ifall det öser ner på en, haha! Tur att jag klarar mig när jag gick hem från APT idag, annars hade jag inte varit på humör alls resten av eftermiddagen/kvällen! :P
Denna kvällen spendera jag hon Miami och charlie, vi kollade på Fotbollen Frankrike - Albanien och Frankrike vann med 2-0. Ganska spännande match men andra halvlek var klart bäst och det var mer tempo från båda lagen och som jag sa innan matchen att andra halvlek är bättre än första och då kommer målen! XD Så sant som sagt, det är inte många mål i matcherna men ändå spännande att se varje gång det är på TV!
 
Nu kanske det är dags att krypa ner i den tomma sängen och försöka sova en blund, för imorn måste jag hinna ringa lite samtal osv innan det är dags att hämta bilen jag köpte utav en kollega häromdagen, man måste ju ha en bil när man ska övningsköra som en idiot nu när man har tid till det varje dag och jag ska ha körkortet i år!!! 
 
 
PeaceOut


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback