Fredag kväll..

Having somewhere to go is a home
Having someone to love is a family
Having both is a blessing


Jahapp då var det Fredag kväll igen.. har tagit ett varm skummbad o tänkt massvis känns det som. Ibland tänker man för mycket när man egentligen ska koppla av när man tar ett bad..
 
Nu var mina tankar på att det hade varit gött att ha en man här hemma nu som man kunne krypa ner i soffan med o myst framför en bra film o bara älska livets goda stunder men sån tur har man inte i detta liv känns det som.
Dem förhållanden man haft har inte varit långvarit, tror inte jag kommer ha det alls.
Beror nog på att jag inte vill komma folk så nära för är rädd att bli sårad, så som jag drömde inatt.. Hemsk o ledsamt var det när jag vakna upp eftersom det jag drömde om har hänt o kommer aldrig glömma det fast jag så gärna vill göra det!!! 😣

Finns folk som tycker om en för den man är men det är folk som man bara kan se som sin vän o ingenting mer. Ibland kan sånt vara jobbigt men samtidigt gulligt på ett sätt. Man blir glad utav fina mail/sms man får men man önskar ibland att det var från någon annan som man kan se mer än bara som en vän.. Men sånt är livet, man får leva med det! 😛 

Nu blire att krypa ner i soffan vid djuren o kolla på en film som börjar 21.30 o äta lite kvällsmat.

PeaceOut☆



Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback