Tuffa tider i November..

Det är tuffa tider, nu har förkyldningarna dratt igång o min har inte brutit ut helt så peppa,peppa slå i trä att den inte gör det! 😊
Denna månaden är fullt med jobb o massa tankar som flyger omkring i huvudet på en.
finner knappt någon ro, spelar inte roll vad jag gör. Det känns som om halva hjärnan är död så allt blir kaos.. 😦 Not good at all.


Gött att man inte känner sig så ensam nu nör kvällarna bli extremt mörka och tidigt för den delen med. Gillar inte vintern, gillar inte kyla och gillar inte heller mörker. Får hoppas man överlever detta året, nästa år kommer bli mycket bättre, det känner jag på mig redan nu.

Vill flytta härifrån o slippa alla grannar med fester var enda helg! Det hjälper inte att man säger ifrån när man ska upp tidigt pga jobb, det är la så när man är tjej antar jag. Aja, nu är denna helgen snart slut, äntligen och då blir det lugnt förhoppningsvis denna vecka som kommer.. Annars vet jag inte om jag orkar mer, seriöst nu är det extrema fester som aldrig slutar och bjuden blir man aldrig heller för den delen.. 😐

PeaceOut☆


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback