Halloween party helgen 2015 ☆

Hejsvejs! 😀 var ett tag sen som man skrev här, men har inte direkt haft ork till att göra det. 😐 
Men nu blir det ändring med detta!

UPPDATERING FRÅN HELGEN!

Fredag: Jobbade till kl 15,  gick till Vreta för att vi sedan skulle handla resten till Lördagen. Åt Smörgåstårta för att fira lite när familjen bott i exakt 50 år i huset på Andrégatan. 😊
Klippte pappa så han blev fin till helgen.
Sedan vid kvart över 6 så kom goa vänner från Örebo, Timon, Janne o Simon som skulle vara med på Halloween festen på Lördagen. 😃

Var asroligt att träffa dem igen, Janne o Simon hade man inte sett på över 1 år! Får bli ändring på detta!
Vi tog några öl o satt o tjöta om ingenting vettigt haha, sen blev vi bjudna till mor o far för lite fest kan man säga. Jätterolig kväll o riktigt knasig men ett bra avslut denna Fredag för min del. 😊

Lördag: Vakna o mådde bra men var görseg efter gårdagens festande! 😝 haha!
Jag o Janne låg halvdöds i soffan medans Timon o Simon ville äta pizza för dem var hungriga. Dem muppkusinerna traska iväg redan halv 11 o vi kolla på Tv, väntade på att Lena skulle dyka upp o färga mitt hår! 😃 
Tog en promenix med Misty när hon dök upp, börja färga håret, städa o packa ner änglarna så dem inte skulle gå sönder om det blev kaos!

Efter några timmar senare kom kusinerna hem igen med en annan mupp som var sugen på grogg! 😂 Dem hade kollat på fotbollel borte vid gallerian o alla känner pappa som var där!
Aja blev en rolig eftermiddag innan Festen.

Blev en lyckad kväll med lite kaos men ändå massa underbara vänner o kärlek. Misty var oxå hemma o fick vara med, Simon var asgo o tog hand om henne hela tiden o gick ut med henne ganska mycket men det gilla hon! Haha 😅 Tur att Lena gick med så man visste att han inte gick vilse eftersom han inte vart här innnan.

Söndagen: Jag var extremt bakis när jag vaknade så orkade inte gå o käka någonting, Timon köpte med en pizza hem medans jag väntade på Lena så vi kunne städa lägenheten. Båda var jättesega o skratta mycket när vi pratade om gårdagen, allt kaos men ändå alla roliga minnen vi fick. 😃 
Örebrokillarna åkte hem vid halv 5 tiden, jag o Misty låg döda hela kvällen i soffan. Misty var astrött o ville inte gå ut. Tuff helg för henne verkligen men hon älskade att vara med helatin.♡


Bildkollage från Lördagen, alla är inte med dock men det blir så när man är många! 😉

😈
😇

Supertack för denna gång, vi ses om ett år! ♡


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback