uppdatering!

Hejsvejs världen! Här kommer lite uppdatering från hela veckan.

Måndag: Jobbade 7.30-15.00. Var jättetrött denna dag men tog en lång runda till Vreta och kollade på cykling med Mammi och Lillebror.
Tisdag: Jobbade 7.30-14.00, regnade extremt mycket till och från så var inte piggelin på att göra ett skit mer än några promenixer. 
Onsdag: Ledig dag! Jag och Miami gick och hämtade ut mina nya glasögon, mycker nöjd o jag älskar dem extremt mycket! Nu är man redo för sommarn! Nytt smeknamn utav Miami: GLADYS! 😂
Inget superbra väder var det heller, regna pch hagla denna kväll så var mest inne och chilla när man inte var ute på promenix med Misty.
Torsdag: Jobba 7.30-14.00, chilla hemma innan jag gick till Vreta och kollade på hockeyn.
kollat på alla sveriges matcher efter jag har jobbat! Riktig sportnörd är man ibland! 😊
Sverige förlorade mot Ryssland, Finland förlorade mot Tjeckien.. ingen rolig stämma hemma direkt men sällskapet gjorde det bättre. Barndommsvänner var där så blev grillning och många goaskratt! Supertrevlig kväll blev det!
Fredag: Chillat ute i solen med Miami innan man jobba 15.00.21.00. Nu kollar man på Tv med Misty och Dockan, inget festande för min del då man ska upp och jobba imorn 7.00-14.00.

I'M IN LOVE WITH MY NEW GLASES!

KAFFE I SOLEN

Nu chillar man i soffan med Misty och Dockan, kan inte hitta på så mycket annat denna kväll så får vara nöjd över deras sällskap. ♡

PeaceOut☆


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback