Misty har börjat jobba!


Tokan har fått följa med vissa dagar på jobbet då man inte haft hundvakt eller någon som kunnat ta ut henne på promenix. Alla på jobbet gillar när hon är där och saknar henne när hon är hemma eller i Vreta. Dem frågar allt mer och mer efter henne Varje gång man jobbar. 
Det blir längre och mer dagar som hon får följa med mig och hon gillar det extremt mycket. Hon får all uppmärksamhet, massa kärlek och lite smått och gott eftersom hon blir deras lilla hund. 😊 Der blir en lugn stämning när hon är med och när vi är hemma efter ha jobbat klart så ligger hon däckad innanför dörren! ☺👌

Det är roligt att hon är så lugn och duktigt, hon blir överlycklig när man säger att nu ska vi gå och jobba eller om mamma kommer och frågar om hon ska gå och jobba. Underbart att det är så mycket glädje och kärlek när hon är där, man märker hur mycket hon tycker om att jobba och att hon får vara med mig Islt för ensam hemma.

Misty och Dockan, mina fina skatter. 
Jag ♡ Er

PeaceOut☆


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback