Man blir så jävla förbannad!

Ja rent ut sagt Man blir så jävla förbannad på allting, ännu en jävla gång som man inte får utbetalat sin LÖN! 😠 Förra månaden fick jag en heeel vecka försenad utbetlning och ingen retroaktiv lön fick man inte heller och alla extra dagar man jobbat har man inte fått ännu en gång!! Jobba inom vården och få ingenting alls gör en inte pigg på att jobba alls längre. Jag älskar mitt jobb och stortrivs med alla där men inte fan vill jag jobba gratis och slita ut mig mer än vad jag redan gör. Imorn blir ingen rolig dag för alla chefer och inte heller lönekontoret kan jag lova! Lackar ut på deras skitsnack och att kommunal inte direkt gör någonting för att hjälpa en att få rätt pengar för det man jobbar för gör en inte heller direkt positiv eller glad!

Kommer bli att söka annat jobb i em annan kommum från och med nu!

 Fuckers go to hell
PeaceOut☆


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback