Långledig helg☆

Hejsvejs! Har haft en lång, ledig helg o massa chill o underbart sällskap har man haft med familjen! Firat Valborg med familj och vänner, sjukt roligt hade man som alltid. Blev en sväng till Borås i Lördags, matmarknad med Lillebror, mamma och pappa. Lillebror övningskörde och han är sjukt duktid kan jag lova, mycket stolt över honom är jag! 😊

Har dock tänkt mycket på vad Miami sa till mig förut idag när vi tog en promenix, Du umgås aldrig med folk längre, du är ensam hemma om du inte är i Vreta.
Seriöst, så känns det som att jag inte har några kvar... Dem jag har som verkligen är mina vänner träffar jag sällan. Det känns som att jag drar mig undan för att slippa all drama som varit förr och all skitsnack som finns. Jag orkar helt enkelt inte med folk längre och deras skit.
Klarar mig finfint utan folk i mitt liv, jag har Dockan och Misty, det räcker för mig att orka med livet och vardagen varje dag när jag vaknar. Utan dem två kommer jag vara i himmelen med dem utan tvekan! ♡


Näh, ska fortsätta glo på Tv denna natt eftersom ingenting hänt/händer vad jag vet om så hoppas alla haft en bra VALBORGS HELG!

PeacePut☆


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback