Jobb och hockeykväll!

Hejsvejs, idag har man jobbat 7:30-15:00. Blev en tripp till Vreta och hälsa på eftersom pappa fyllde år igår, han blev glad över det lilla han fick utav mig och djuren. Chilla och kolla på cykling som gick på tv och somna gött i soffan en timme, vakna utav att pappa klippte kanterna ute. Fick lite kaffe och kvällsmat innan jag och Misty följde mamma till jobbet och gick hem för att kolla på hockeyn! 😊 
Det går bra för Sverige nu verkligen, riktigt roligt att se. Tror jag sett alla matcher Sverige spelat nu! 👌 Det blir så när man är en liten sportnörd och älskar att kolla på det.


Djuren vill knappt vara i Tvrummet med mig när jag kollar, blir så inne i matcherna att jag rpkar skrämma dem när jag skriker varje gång det blir mål. Grannarna undrar säkert vad man tittar på. 😂 Aja dem överlever dem få gångerna det äe på Tv, har ju inte fester på helger som dem har så.

Fick klippt klorna på Dockan ikväll så blir att ra Mistys inorn efter hon badat. ☺ Näh nu dka jag fortsätta kolla på hockeyn, Sverige gjorde precis ett mål till så nu leder dem med 4-2 mot Frankrike! 👌✌

PeaceOut☆


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback