Bilder

I Söndags var en vacker dag, en underbar dag som jag och Misty tillbringa ute i och gick promenix i över 3 timmar.
Jag tog massa bilder när vi var i skogen, Misty sprang och hoppa över träd och granar som låg lite här och var där vi gick men ändå är det lika vackert och mysigt att gå där, sen blev det en sväng vid spegeldammen, det är så vackert att gå runt och se sig omkring. Vi avslutade sedan rundan på kärleks stigen Och satte oss där en stund och njöt utav livet.

Denna dagen mådde man bättre och tänkte på hur glad man är över att ha sina djur som sällskap varje dag.

*Lite utav alla bilder jag tog denna dag*

Vilken härlig dag vi hade, mysig och underbar. Det är så det ska va tycker jag. 
PeaceOut☆


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback