Snart 1:a April o massa jobb!

Hejsvejs, snart är Mars redan slut o imorn är det 1:a April. Undra hur många som kommer lura mig denna dag, det återstår att se imorn då man ska jobba 7.30-14 islt för 15-21. Men då blir de lite påskmys hemma med djuren sen på kvällen islt vilket blir ganska gött eftersom jag kommer vara hemma hela påskhelgen pga jobb.
Fick lite handlat idag men glömde massvis av saker som jag får ta o fixa imorn eftermiddag!

Denna kväll har man chillat o mys med djuren, pratat med Sis ang barnvakt nästa helg o råd till kläder då dem ska på kryssning när jag ska ha alla barna här hemma! 😊  Roligt att dem kommer iväg o att barna får va här o hälsa på.
Självklart kollade jag på fotbollen, Sverige-Iran o Sverige vann med 3-1 !!! 😊👌



Näh nu är det dags att försöka sova så man orkar med morgondagens jobb o hoppas man kan sova lite mer denna natt.


PeaceOut☆


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback