Skönhetssömn.. fuck no!

Morgon, redan vaken efter knappt 4 timmars sömn. Legat o vänt mig hela natten, kramp i magen som inte velat släppa o oron ifrån ingenstans. Extrem jävla smärta som aldrig vill ge sig någonsin. Blir la att fixa lite kaffe strax eftersom man är ganska pigg redan så kan man lika gärna gå upp ur detta mörker o hoppas dagen blir bättren än vad den börja lite väl tidigt för min del. 😕

Hatar när man inte kan sova, man behöver sin skönhetssömn men hur lätt är det att då när man mår som man mår? Önska jag var ett djur som Misty o Dockan, snarkar gött ihop o bryr sig inte ett skit att jag redan är vaken. 😛 hehe

Hoppas dagen blir bättre än va den börjat.


PeaceOut☆




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback