Man mår som man förtjänar.

Hejsvejs näst sista Mars! Har haft en kalasbra helg i Vreta! 
Fredagen blev chill med go mat, fotboll o Öl sen spela vi geni, sjöng o hade asroligt tills klockan blev efter 2 då gick jag hem o la mig i ett varmt bad kanske i 2 timmar men behövligt.
Lördagen var man gött seg, men gick ändå till Vreta när man vaknat till mera. Vi satt o tjöta o lyssna på musik ett bra tag innan alla bestämde sig för att vi alla skulle till Kärven denna lördag, 
där har jag inte vart på 2 år så lite skoj var det att gå dit med Lillebror Daniel, Miami o Peter. Blev dock liiite för mycket för min del men överlevde ialf! (Som tur var)

Man mådde som förtjänade sen på Söndagen då Mammi o Pappi bjöd på räkor o havskräftor från smögen där dem har varit hela helgen. Efter denna helg så kommer jag inte dricka på ett bra tag o det känns riktigt bra! ^^

Idag har vart en sjukt tråkig dag med tråkigt väder, blev inga jättelånga promenixer men många islt samt att man storrensat lägenheten på skit + förrådet så imorn blir det trippen efter man har jobbat. Nu börjar min 7 dagars jobbvecka så lär va gött seg när man är ledig igen men vart ledig en hel vecka redan så kan inte klaga mer än att man får va ensam på Påsk för Misty kommer få vara i Vreta.





Nu blir de att försöka sova lite så man orkar med att jobba 07.30-15.15 o sen till tippen!

PeaceOut☆


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback