Lite tröttare än vanligt..

Hejsvej världens jobbigaste kväll! 

Denna morgon vakna man tidigt utav att halva kroppen gjorde sjukt ont när man andades bara, vakna innan klockan ringde o mådde sjukt dåligt. Ena ögat var blodsprängt så ingen vacker syn har man haft. Jag har inte mått bra sen en vecka tillbaks nu o det är sjukt jobbigt verkligen. Önska jag försvann ett tag o kom tillbaka när man mådde bra igen men det fungerar inte så tyvärr...
Det jobbigaste var att man skulle jobba hela kvällen med denna värk som fick en att gråta 😯 Det är troligen en sträckning samt att man jobbar nästan varje dag. 

Det gick hyfsat bra att jobba men kände mig som en gammal tant när jag gick bara. Man får stå ut o hoppas att det släpper så småningom.
Gick till ICA efter jobbet o köpte värktabletter o LOKA så får hoppas man slipper detta + att kramperna har börjat igen. Orkar inte med mer smärta än vad jag redan har. Tagit värktabletter när jag kom hem förut men det har inte hjälpt.. får hoppas mer sömn hjälper o att man slipper frysa. Förkyldning som satt sig på hela kroppen är inget man vill ha. Suck!

Saknar dig extremt Egon, min lilla älskade ängel. ♡ Jag vet att du har det bra hos bästis Godiz i himlen. Älskar er av hela mitt hjärta o alla vackra minnen utav er.

PeaceOut☆


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback