Äntligen lång ledig! ♡

Hejsvejs, äntligen är man långledig en hel vecka eftet drygt 3 timmars Apt med jobbet. Börja ledigheten med en lång runda med Misty, boka tvättdag (imorn bitti) o chilla vid tv med massamys med Dockan o Misty. ♡

Jag önska bara att jag mådde bättre än vad jag gör, ingen ork till någonting, fryser till o från o fruktansvärd huvudvärk dagarna långa. Jag kan inte direkt äta för då mår jag illa o får kramper som känns att man är på väg att dö. Tur att jah ialf orkar ta promenoxer med Misty 3-4 ggr/dagligen. Hade behövt städa men kroppen har ingen ork till det o mår kasst...Suck. Hoppas det blir bättre så man kan hälsa på familjen o hjälpa Daddy lite granna, hatar när kroppen inte vill vara på min sida när jag verkligen har tid att hitta på saker mer än att bara jobba jämt.

Snart är det helg o då vill jag va frisk o ha orken till att hitta på någonting, tröttnat på att va hemma ensam medans andra är ute o hottar på roliga saker. Lite svårt att åka iväg när mam har hund men man kan ialf va social ändå.

Får krypa ner i sängen nu o hoppas man sover denna natt utan kramper o frysa sönder.


PeaceOut☆



Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback