Nattjobben har börjat!

Hejsvejs, då har man börjat jobba natt nu o kommer göra det i 4 hela veckor innan man får semester. Jobbar även lite dag o kvällspass för att inte vara borta för länge imellan. Har jobbat 2 nätter nu redan o de har gått bra, lite kaos o tokigheter har de varit men ändå roligt.
Känner mig inte lika stresaad om dagarna nu heller så det är gött med nattjobb som jag trivs bäst med faktiskt. ☺ 

Man är en aning trött i benen eftersom man har 4 avdelningar nu att gå till islt för en o samma, behöver fotmassage o varmt bad när man är ledig. Imorn blir det att jobba 7-14 o sedan har man helg till söndag då man ska jobba natt igen. ☺


Nu ska jag njuta en stund med jordgubbar o grädde innan det är dags för kvällsrundan med Tokan o sedan sovatime för våran del.

Blir att skriva om midsommarhelgen o grillpartyt imorn när jag har lite mer energi att fixa bilder o stuff, ha en underbar LillLördag!


PeaceOut☆


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback