känner inte igen mig själv..

Känner inte igen mig själv, blir lite rädd faktiskt. Det känns som att man är i en annan kropp än sin egen. Kan inte riktigt kontrollera vad jag gör. Försöker lugna ner mig själv, inte få panik eller ångest utav denna konstiga känsla.
känner mig svimfärdig och yr fast jag ändå kan stå på benen och göra allt jag brukar göra. 
Denna känslan går inte att beskriva så bra, känns som att jag svävar på moln men har ändå känsla av att jag är nere på jorden.

Är det utmattning eller vad spökar i min kropp för att det har blitt såhär? 
När jag ska sova känns det som att kroppen lägger av och jag kan inte rära mig fast jag försöker. En annan bubbla sitter man i utan att komma ut ur den. Känner mig full/groggy när jag ska göra någonting, 
Misty och Dockan verkar bli orolig eftersom dem inte släpper blicken från mig och lämnar mig inte ensam en ensa sekund...  😓

Kommer denna obehagliga känsla att försvinna eller kommer jag alltid leva med den?
Detta gör mig rädd, mycket rädd verkligen.



Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback