Barnabus, Sis o massa skoj.

Hejsvejs! Idag har vi att hämta Sis o hennes pojkar i Nossebro. Vi åkte sen till Kyrkås för att fiska o hoppas få en riktigt go kvällsmat. 😉 Pojkarna tyckte de var jätteroligt att fiska med Morfar o hans kastspö, självklart fick dem napp direkt o stora fiskar var det oxå. Sen ville pojkarna gå till lekparken som ligger bakom där vi var o Sis följde med. Jag fick ingen napp på kastspöt men sa: skam den som ger sig! Tog metspöt o kasta i. Jag fick napp! 😂 hahaha!
Pappa fick håva upp när dem tröttnat ut lite så fick jag äran att klubba ihjäl den. (Jag gillar att fiska dock önskar man att man gjorde de mer)

Sen var de dags att väga o se hur mycket man fick betala. Va inte ens 500 kr för 3 stora bjässar o riktigt go mat blev det att grilla sedan till kvällen med melonsallad o kroketter.

Blev en lyckad dag o kväll. ♡ 


Ha en underbar Torsdag för de har vi! 😚

PeaceOut☆


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback