Love ♡

💛💚LOVE❤💙

💛💚Massa mys nära varann❤💙

Det är alltid roligt när dem är sams o vill sova brevid varann, värmer i hjärtat att ha dem nära. Massa kärlek o mys som vi behöver ibland. Tur att jag har er i mitt liv annars hade de vart tomt o inget kvar att leva för. All we need is LOVE.

Vi gillar roadtrip!

Hejsvejs, det blev en roadtripp till Nossebro marknad denna regniga dag. Vi trodde att turen skulle vara med oss men tyvärr inte. 😯
Jag, pappa o Miami åkte till Sis o hämta upp henne, Mido o Knatten. Sen gick vi på marknaden o kolla lite, fynda gjorde vi alla o regnet öste ner till o från men mest när vi skulle dra oss o äta lite mat efter flera timmars gående omkring. Suck 😅

Misty fick oxå vara med men ville inte gå med oss när det börja regna, haha. Mesiga Toka.
sen åkte vi o käkade där mamma o pappa hade sin bröllopsmiddag -84 😲 sjukt längesen så pappa tyckte det var roligt att åka dit o äta igen. 😊 Förstår honom, riktigt mysigt o fint ställe.♡

Blev en sväng till Vreta o hälsa på mamma o Lillebror som var hemma. Visa vad vi hade köpt o sen åkte jag o Miami hem igen. Ska egentligen städa men orkar inte just nu så vilar lite o hoppas energin kommer tillbaka om några timmar. Misty o Dockan snarkar ikapp o funderar på att göra den sällskap. Har inte sovit mer än 4 timmar denna natt.. 😑💀

PeaceOut☆

25 års fest - årets sommarfest!

Hejsvejs! Då är det dags för Tarslefesten, årets sommarfest o inte minst med att Ponken fyller hela 25 år denna dagen! 😁

Hoppas det blir kalasbra o att man träffar nånga goa människor som förr. Nu blire att lunka till Charlie o Miami, blir att träffa Emelie o Jessica. Swampi snäll o kör oss så vi slipper gå. 😊

TIME to PaaaaartY! ✌

Kan dock önska att vädret vore en aning bättre menmen man överlever så länge man har roligt.

Roadtripp! ♧☆

Roaaaaadtripp med Lillebror, Mamma, Pappa, Sis o barnabus! 😊

Lillebror kom o hämta upp mig, eftersom pappa, mamma, Sis, Mido o knatten åkte i en egen bil.
Alla fick inte plats i samma o gött att inte behöva trängas i en bil för den delen heller.

Blev att åka o kolla på gamla ånglok, tåg o museum. Riktigt roligt var de o varmt. Mido blev jätterätt när tåget tuta o åkte iväg, stackars lilla pojk. 😯 Han våga knappt gå över järnvägen för han trodde att tåget skulle komma o köra över honom. Men de gick bra när Pika var med o bar honom över så han kunne vara inne i museumet där gamla tåg o lok var samt massa andra roliga saker man faktiskt kunde leka med. 😊
(Pika är jag enligt Mido) hehe

Roaaaadtripp till Mäjens glass och maräng, glassgården i Håle. Supergod glass var det men inte gött att sitta ute när de blåste som fan men vi kom innan dem stängde precis pga att jag o Lillebror läste lite fel på vägen dit så blev en omväg men vi kom fram ialf o det är huvudsaken. 😊

Senare på kvällen blev de att fixa naglarna inför 25 årsfesten imorgon kväll i Tarsle. Dock höll inte naglarna tyvärr för gelen ville inte vara med på noterna men Sis ska fixa det en annan dag igen när hon köpt en ny gel. Man får ju passa på när man har semester o ha snygga naglar. Haha 😉👍

Barnabus, Sis o massa skoj.

Hejsvejs! Idag har vi att hämta Sis o hennes pojkar i Nossebro. Vi åkte sen till Kyrkås för att fiska o hoppas få en riktigt go kvällsmat. 😉 Pojkarna tyckte de var jätteroligt att fiska med Morfar o hans kastspö, självklart fick dem napp direkt o stora fiskar var det oxå. Sen ville pojkarna gå till lekparken som ligger bakom där vi var o Sis följde med. Jag fick ingen napp på kastspöt men sa: skam den som ger sig! Tog metspöt o kasta i. Jag fick napp! 😂 hahaha!
Pappa fick håva upp när dem tröttnat ut lite så fick jag äran att klubba ihjäl den. (Jag gillar att fiska dock önskar man att man gjorde de mer)

Sen var de dags att väga o se hur mycket man fick betala. Va inte ens 500 kr för 3 stora bjässar o riktigt go mat blev det att grilla sedan till kvällen med melonsallad o kroketter.

Blev en lyckad dag o kväll. ♡

Ha en underbar Torsdag för de har vi! 😚

I miss my angel..

Hellu, I miss my angel. Jätte mycket. Saknar att umgås med dig, prata med dig o disskutera hela världen med dig. Till dig kan jag säga allt, mår jag skit kan jag ringa/smsa dig. Mår jag bra kan jag ringa/smsa dig. ♡

Jag hoppas att vi ses snart o att du har det bra. Jag tänker på dig ofta, på alla tokigheter vi gör ihop o jag hoppas att det alltid kommer bli så när vi ses. Jag önskar att det kunde vara då varje dag, men allt har en mening i livet o jag älskar dig för den du är. Tack för att du finns i mitt liv.♡

ÄNTLIGEN SEMESTER!

Hej efterlängtande 4 veckors semester!
Tog med Tokan till sista kvällspasset ikväll o de gick kanonfint. Stöga med Lillebror (som tagit körkort) Armin o Miami samt Tokan fick följa med. Nu sover hon görgött o snarkar högt!

Imorn blir de en roadtripp till ullared med Lillebror o Armin. 🚘 ska bli riktigt roligt att inleda första semester dagen med dem knasbollarna! 😊

Ställa klockan o sova några timmar så man orkar med fredagens tokigheter!

1 JULI, redan..

God kväll, idag har man vart vaken tidigt som attan. Gab lillebror en kedja som han behövde för att låsa cykeln på jobbet. Tågen går halet nu så han får cykla ända till Fridstad. 😯 Det går bra som tur är men man är allt lite orolig för honom, jag har varit i Vreta denna dag. Hållt koll på katterna, vattnat blommorna o börjat rensa vildvuxna rabatten. 😊 Blir att fortsätta imorn efter man har jobbat. Jobbar 7:00-14:00, lagom pass när man ska jobba natt hela helgen!

Man har allt fått lite färg, dock efter boxarlinnet men man får vara mer i solen så försvinner det förhoppningsvis 😉 Bara man inte bränner sig mera, axlarna är göttröa redan. Härlig vecka med härligt väder o mer kan man inte begära när man varot ledig ända sen i måndags. 😊

Ska ta en sista runda med Tokan  o sedan försöka sova så man kommer upp i tid imorn o efter jobbet får man fixa fläktar till steklägenheten så man inte smälter bort. 😂