Sjukskriven och irriterad emellanåt.

Hejsvejs denna sena kväll, Har varit hemma 2 dagar nu (sjukskriven) så blir att undersökas på Torsdag morgon och hoppas inte på för allvarilga problem eller någon hemsk sjukdom. Drömmer mardrömmar om vad dem kommer säga osv så sover knappt någonting längre och vill inte vara social för det känns lite obekvämt just nu. Vill bara bli frisk igen och slippa gå på medicinkurer som gör en lite smått irriterad.
Snart är det Torsdag och jag är lite nervös faktiskt för vad som kommer ske och sägas men vet att det kommer årdna sig, de gör det alltid! Tur man har så fin familj som gör ens vardag underbar med fina sms.
 
Jag har ialf fått lite mer ordning här hemma, gjort scema över vad jag ska göra varje dag och har utfört det (konstigt nog) så det börjar gå mot bättringsväg med allting i livet. Fick hem mina sjukt snygga joggingsskor så dags att börja ta tag i träningen ännu mera så kanske man blir nöjd med sin kropp och hälsa.
 
Hoppas man får mera sömn denna natt och en bättre morgondag då man ska tvätta tidigt så dags för sängen nu och drömma fina drömmar om världen som finns utanför dörren min.
 
 
 
 
PeaceOut


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback