.......

Ibland älskar man att vara ensam, ibland hatar man att vara ensam.. Idag hatar jag det! 
Känns som att det inte spelar någon roll om vad man gör så känner man sig helt tomt. Det finns ingenting som piggar upp en för man börjar gå in i en depp period lagom tills året tar slut.

Jag önskar ibland att jag mådde bra varje dag, vakna upp och älska allting runt omkring en, älska livet och leva som om det vore en sista dag på jorden men det gör man inte längre.

När man mår som sämt behöver man ha någon hos sig, bara finnas där fast man inte alltid vill prata.. men just nu känns det som att man avvisar alla för att slippa frågor varför man mår som man gör, varför man är som man är osv.
Klarar inte av sånt just nu och det känns som att jag hellre vill sitta hemma på nyår och kolla på disney filmer natten lång..

Aja, får hoppas man känner sig på bättre humör imorn när det är nyårsafton och man ska vara med människor som älskar en fast man har deppiga dagar. ♡

Lev livet väl, du lever bara en gång

PeaceOut☆


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback