Sliten som ett troll..

Hejsvejs, denna Tisdagen har man varit en sväng på marknaden i byn med Mammi o Miami fast det regna ute. Va inget speciellt att se på men vi gick till skoaffärn så jag fick köpt nya innetofflor till jobbet då mina börjar gå sönder rejält ^^, Blev sedan att vi till världens minsta galleria o kolla på kläder innan vi åkte hem igen.
Tog en lång runda med Misty innan jag la mig i soffan o kollade på filmerna Hunger Games

Denna Tisdag har jag o djuren slappat hemma o kollat på film, har inte orkat göra annat o inte haft lust till att vara social direkt heller. En riktig chill dag hemma o behövligt oxå för den delen. 

Känns som att min kropp inte är min kropp, jag känner inte igen mig själv o vet knappt vem jag är längre. En konstig känsla jag aldrig haft innan o lite jobbigt är det att inte veta vad man egentligen gör fast man ändå gör det. Obehagligt o hoppas det försvinner snart.. Funderar på om det beror lite på att man jobbar så mycket att man inte får tillräckligt med vila eller energi längre så man ser ut som ett slitet troll varje dag.

Aja, får hoppas det ger med sig snart så jag kan känna igen mig själv igen. Ska försöka sova lite nu så man orkar med en tripp till Borås imorn med Lillebror. ☺ Hoppas ni fått en finfin dag fast det regnat nästintill hela dan. Nattinatt

PeaceOut☆


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback