Onsdag = LillLördag

 
God Kväll i lilla världen, vad händer denna Onsdag kväll egentligen?!
Har varit på APT i 2 timmar denna eftermiddag, blev smörgåstårta och Vinlotteri. Denna gången vann jag 1:a pris på Vinlotteriet och fick fyra goa flaskor vin hem till samlingen ;]
Nu ska vi strax möta Miami innan det blir mys vid TV med film och cips, inget vin försen till helgen då man är ledig! ;D
 
 

Dockan gillar att väcka mig på morgonen då hon är hungrig ^^

 
Jag och fina Misty brukar chilla hemma när vädret är grått oc mulet.
 
 
Fin liten samling jag har fått nu, det är bra att vinna ibland så slipper man köpa sen när man väl är sugen på ett glas eller två! hehe.
 
 
 
PeaceOut
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback