Hemma med ångest.. 👎

Hejsvejs, redan tisdag kväll!? TIiden går lite väl snabbt ibland, det känns som att man inte hinner göra någonting mer än vakna innan det är dags att sova igen. 😩 Gillar inte att tiden försvinner så fort, det känns som att den är på väg att ta slut och jag hinner inte göra allt jag vill hinna med innan tiden runnit ut och jag sitter på äldreboendet till slut. 😜
 
Den senaste tiden har jag tänkt för mycket och stänger in mig i ensamheten för att jag inte längre klarar av all skit här i världen, speciellt inte ensam.. But that's life!
Det är massa tjafs och skit på jobbet pga flytt och att vi kommer splittras (vilket är behövligt kan jag lova.) Jag behöver flytta på mig, börja om på nytt med ny avdelning med nya kollegor för att utvecklas mer i arbetet och det gör man varje dag om ingen kör över en och gör allt enligt dens regler som är påhittade.
Jag har ingen lust, ork eller glädje för att gå och jobba längre, får bara ångest varje gång jag ska dit men jag älskar mitt jobb och dem jag tar hand om men kollegor som tjafsar, är negativa jämt gör det förjäkligt för en och kör över en som om mam bara vore luft där! Orkar inte med skiten längre, hoppas det snart tar slut som detta år är på väg att göra redan.

Jag hoppas allt blir bättre med tiden, vet inte vart jag ska ta vägen längre.
fortsätta sätt kämpa tills nästa år eller flytta till ny ort och börja om på nytt helt och hållet?
Just nu vill jag bara ha Fredag för då får jag träffa mina favoriter som får mig på andra tanker, behöver det verkligen. Jag saknar er!♡

PeaceOut


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback