Fina naglar till midsimmar☆

Hejsvejs, äntligen har man fixat fräsha och fina naglar nu till Misommar som är redan på fredag! :}
Är supernöjd över resultatet och färgen verkligen, Tackar Nina som lät mig va försöks kanin, hihi.

°Såhär ser dem ut.


[Bild på klänningen kommer senare ikväll.]


För min del blir det jobb till halv 2 sen äta i Vreta med familjen. Senare återstår att se om det blir lekar och skojsigheter med vänner utanför där jag bor. Är lite att planera inför dess men det löser sig alltid. :}

•Just nu är man i vackra Vreta med familjen och kollar på fotboll!! Kan inte bli en bättre måndag för min del, kommer få träffa lillebror en sista gång innan han åker till Norge på Onsdag för atr jobba där. Kommer sakna honom mycket men ska hälsa på sen när jag har semester i 4 veckor efter Midsommar afton!•

Ha en underbar måndag. PeaceOut☆


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback