Saknaden

Tiderna kommer tiderna går, jag saknar dig år efter år. Jag vet att det aldrig kommer bli vi igen och att du aldrig kommer bli min vän. Den lyckligaste tiden i mitt liv var när jag var tillsammans med dig, min närmaste vän, mitt allt var du och jag saknar dig oroligt ännu. Ibland vill jag höra av mig till dig och berätta hur jag mår så som förr, du brydde dig om mig då men inte nu. Ibland önskar jag att saker ej blev som det blev, men vad ska man göra när folk ej lyssnar på hjärtat?
Jag har gått igenom mycket som folk inte vet eller villl bry sig om, den vänner man har tar upp gamla saker som får en att sjunka ner. Jag saknar att kunna prata med någon som vill lyssna och orats med mig men istället blir det missförstånd och folk undviker en utan anledning.

Vad har man vänner till, vilka är ens vänner när man verkligen behöver stöd då man mår som sämst...?

Saknar min skyddsängel så otroligt, vet ej vad jag ska göra utan dig. Du kommer alltid vara min bästavän och kärlek. Behöver dig i mitt liv för att orka med all skit i detta liv man får leva med. ♡


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback