Jobbkväll sen 2 dagar ledigt ♧

Hejsvejs, idag var de svårt att komma upp på morgonen, ingen hade lust men upp kom vi ialf efter någon timmes chill och mys. Stod ute en stud och tjöta med grannarna innan jag och Misty sedan tog en promenix i detta svala väder. 😄
Blev en lagom runda för Misty, nu ligger hon på golvet och gnäller som hon gjort sen i Måndags 😓 Får hoppas det blir bättre snart när värmen börjar ge med gis lite mera så djuren kan leva som vanligt.





Det är jobbigt på sommaren när det är så varmt att man tappat matlusten, äter sallad och knäckebröd nästan varje dag och dricker en kopp kaffe, då klarar jag mig till kvällskvisten. Tränar varje dag hemma för har tröttnat rejält på min kropp och det är gött när man tränat så sover man gött hela natten efter ett pass.





Ibland tror jag att jag tänker för mycket på saker som hänt och undrar varför när jag egentligen inte har något vettigt svae till någoting jag tänker på.. Jobbigt läge är de kan jag lova. Men man ska vara positiv och tänka på allt som får en att nå bra och vara glad utav det man har. Det kommer alltid vara vissa tider, personer, minnen man saknar och vill ha kvar men man glider isär och går vidare i livet vare sig man vill eller inte. ☆PeaceOut


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback