Tankarna förvirrar en igen..

Hejsvejs i Världen!  I natt har man inte sovit så värst bra men några timmars sömn fick man som tur var, låg och stirra i taket x-antal timmar. Tankarna snurrade och gjorde mig smått förvirrad, varför ska man tänka för mycket på saker och ting om man nu äntligen är glad igen ?
D
et finns mycket man vill ha svar på men aldrig riktigt kommer få, så vad ska man göra åt allting när man tänker för mycket på det ?  Vet inte riktigt vad jag vill med allting i livet, vet inte hur jag vill ha det, vad jag ska göra med det eller om jag orkar leva så som jag gör just nu. Hm, allting gör mig trött, irriterad och orkeslös. Kroppen vill inte vara med längre, energin är nästan slut och jag vill knappt jobba mera.. 

 Lev livet väl, du lever bara en gång, sluta tänk för mycket så ordnar sig allt ska du se.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback