hur ska detta gå :S

Ingen rolig månad för min del alls, fick en as kass lön så är fattig nu helt och hållet.  Har lagt undan pengar för ska tatuera mig den 20 Januari (som var bestämt innan jul)  Men inte lätt att spara undan pengar som man inte har, speciellt inte när man får under 10 papp i lön varje månad.  Får se hur länge jag klarar av att bo kvar här, får jag inte mina pengar från alla dagar jag jobbat extra får jag helt enkelt flytta... vilket jag inte vill men vad ska man göra när alltid går nerför just nu..
 
är lite halvt deppig nu pga detta nu, vet knappt vart jag ska ta vägen f*n "/  Suck och dubbel Suck !!
 
Hur ska detta gå egentligen,  kommer man överleva detta året verkligen.. Ingen som vet, ingen som vet.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback