Tänker så det knakar..

Ibland tänker man lite för mycket så man får huvudvärk, det gör jag ganska ofta och sluta går inte heller vilket är extremt jobbigt. Man vet inte vart man ska ta vägen, vad ska man gära när man tänker för mycket och det går verkligen inte att sluta när man väl har hakat upp sig och vill ha svar på tal när man egentligen inerst inne vet att det aldrig kommer att ske så länge man lever. Ska man stå ut med det hela ens liv så kommer det ta kååål på mig kan jag lova, hjärnan lär snart koka över så det smäller.......
 
Jag mår mycket bättre nu när jag bor ensam igen fast ibland är det jobbigt när man jobbar mycket och är ensam med Misty och alla andra djuren, känns som att jag nästan stressar sönder för att hinna med allting innan jag ska jobba, glömmer ibland av att äta för att de blir för mycket helt enkelt.
Går upp mycket tidigare för att hinna gå ut med Misty, ge alla mat innan jag börjar jobba sen springer jag hem på rasterna för att gå ut med Misty, stannar inte över för att jag måste hem till djuren.
Gillar inte att gå promenix i mörkret ensam vilket man ändå gör rätt så ofta för att hon ska ändå få sin kvällspromenix fast ibland vägrar hon gå så blir utanför samt när det är extremt varmt ute.
 
Jobbigt med semester tider då folk inte har tid att hjälpa en annan med djuren då en själv jobbar då alla andra har semester. Tack till min familj som ställer upp då dem kan man annars får det bli som det blir och det är bara att leva med och vara glad när man väl hinner med allt som ska göras innna man ska iväg till jobbet, tur att man har så nära ialf men ibland kan det bli att man får börja tidigare och det är inte roligt alls.. suck.
 
Jag har börjat lyssna på mycket musik igen och tänker desstumer vilket inte alltid är så bra när man ibland blir ledsen och inte kan sluta tänka, Varför ska man tänka så mycket på saker som får en att bli ledsen och må dåligt när man egentligen vet att det gör ingen skillnad när man tänker på det, försöker vara positiv och tänka på saker som får mig att må bra, hur bra jag har det egentligen fast ibland kan dagarna vara gråa och sorliga så man inte vet vad man ska ta vägen. Men allt löser sig med tiden man måste ha tålamod och styrka för att kunna överleva i denna värld man lever i.
 
 
Är jätteglad och tacksam över att jag har min lilla knasfamilj som ger mig kärlek och lycka varje dag, utan dem hade livet inte varit lika bra.
Dessa två myser i soffan brevid mig men måste ut med gnällis för hon fiser så illa att man snart spyr! haha
PeaceOut 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback