Lördagsmys ❤

Go' kväll, då har man jobbat sitt pass och det gick finemang att ha med Misty där, helt underbart och alla älskade henne och blev så glada fast hon inte lämna min sida en sekund. Mammesjuk är hon verkligen så blir lätt att ha med henne när jag jobbar vilket lär behövas ibland när man jobbar många timmar i sträck. kommer jag att göra på Måndag igen så då får hon följa med redan kl. 7 på morgonen för kommer sitta och glo på en dator då larmet har krånglat sedan igår, suck.

Blev en sväng till Ica efter jobbet och handla gött för det är ju Lördag så vad passar bäst om inte pringles och ramlösa med smak. 👌😉



Misty fick ett stort godisben som belöning♡




Nu chillar man vid Tv med mina underbaraste och mår gött. Hoppas mam inte är allt för död nu när man har 6 arbets dagar kvar innan man är ledig igen. 😜 Aja så kan de gå när man inte vill tacka nej fast man kunde varit ledig.
Ha en fin lördag och njut av ledighet. PeaceOut☆


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback