Jobb som tar kål på en.. ♢

Go' kväll, kroppen värker så man vet inte hur man ska ligga, gå eller någonting för man har så ont tack vare att det är så tungt på jobbet nu. Jag älskar mitt jobb det gör jag men ibland blir det för mycket för kroppen när man jobbat så mycket att man knappt hinner sova imellan passen.
Tränar lite smått för det gör gott och hoppas inte värken håller i sig hela livet, då lär jag behöva massage tills jag dör för så ont har man i kroppen faktiskt. Dem sliter ut oss yngre först fast det borde egentligen vara tvärtom tycker jag, det är ju vi som ska jobba ända till 75 års åldern är det ju sagt.
 
Åska lite denna efter middag när man kom hem efter jobbet, tyckte imlen va fin så va tvungen att ta ett kort ;)
 

Men nu säger jag God Natt och hoppas på en bra natt utan värk och kramper
 
PeaceOut


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback