Fredag med tankar..

Hellu, klockan är redan 7 på kvällen och jag tvättar än. Inte så värst roligt en fredag men vad gör det när man ändå inte har någonting att göra, jobbar inte ikväll och vännerna är inte hemma en fredagkväll då det är semestertider fortfarande.
Funderar på vad man ska se på ikväll om det nu finns någonting eller om det blir en film, pratat med mor och far som ännu är i Varberg och har det gött på semestern, dem kommer hem sent imorn kväll/natt så blir att ta med Misty till jobbet då man jobbar 7 timmars pass imorgon kväll..
 
Lyssnat på musik och möblerat om i hela lägenheten samtidigt som man tvättar så allt är fräsh och rent. Det känns riktigt bra efteråt nu, ingenting är detsamma som det någonsin har varit så det känns som en helt ny start, nytt liv med nya möjligheter och funderingar kring livet om man kommer trivas här efter allt som hänt sen man flytta hit för 4 år sen. Djuren verkar trivas med möbleringen och musiken som spelas. Underbar känsla efter saker som sagts och gjorts idag så behövligt att göra någonting som får en att sluta tänka.
 
Jag har kollat på olika kort som ger minnen, speciellt från min saknade katt Godiz som somnade in hemma på sin favoritplats, långfredagen den 18 April -2014 är ett av alla datum som jag aldrig kommer glömma.
Är inte speciellt roligt att vara ensam ikväll men har ialf kvar resten av familjen så är glad över det ialf. Känns jobbigt på fredagar när man tänker tillbaka..
Försöker att hålla tårar borta när jag ser kort eller tänker på henne men det är svårt när man förlorar en i familjen, du kommer alltid finnas i hjärtat på mig älskade Godiz. ♡
 
 
Saknar mitt charmtroll så att det gör fruktansvärt ont överallt. ♡


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback