Varför just nu...?

Tankarna snurrar omkring och gör mig ganska yr. Vet inte riktigt vad jag vill med allting. Kan inte tänka klart helt utan att jag funderar på vad som kan ske och inte. Varför är man så osäker på sig själv ibland när man vet vad hjärtat egentligen vill men man har inte kraft att låta det tala ut till punk..
Vad ska man göra när tankarna förvirrar ens hjärta rejält och gör så att allting blir en enda röra som man knappt kan lösa när man verkligen behöver det .. ?  
Tror jag behöver kommer bort mera från lägenheten och få hjärnan att fungera som dem ska göra.
 
Näh, om man kanske ska försöka sova nu eftersom klockan är efter tolv och man ska ju faktiskt jobba helgen så lär behöva lite extra sömn så jag orkar med det tunga jobbet man har just nu.. Nattinatt, PeaceOut.


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback