no one can

Det är inte alltid man mår bra bara för att man är ler, är glad och har energi till att göra massvis, man kan känna sig ensam när man är med andra men ändå inte. Ibland hatar man livet och ibland älskar man det, beror på hur man känner sig just den dagen.   Tror inte att någon någonsin kommer att kunna förstå hur jag egentligen mår, svårt att förklara, svårt att visa.   Lär mig att leva med mina känslor som är en rejäl, lång och jobbig berg och dal bana som aldrig kommer sluta åka.
 
Nu orkar jag inte vara uppe länge till, hela veckan full med jobb ikl.helgen och yes jag har blivit jobbnörden igen, men vad ska man göra när man känner sig ensam och behöver pengar ?


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback