♡ Musik, livet, vi ♡

Musik: Luke Bryan  
 
Vart och fikar i Vreta med Kikkan & Miami, mammi bjöd på kaffe och äpplepaj :) Härligt väder ute idag och vad gör jag om inte städar i lägenheten, knasigt men har man bra musik till funkar det utmärkt ;] 
 
Ibland när jag lyssnar på vissa låtar kommer minnen tillbaka som man saknar, vet inte om jag ska le eller om jag ska gråta, brukar försöka att inte tänka tillbaka på det förflutna som man försöker lägga bakom sig. Vissa dagar kommer allting ikapp en som man försökt tränga bort. då mår man skit. Jag försöker stå på egna ben, försöker inte klaga på saker jag gjort utan gå vidare i livet och hoppas på bättre tider. :]
 
 I'm alright but sometimes, I miss us


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback