I'm confused..

 
Jag undrar vad drömmarna betyder, varför jag drömmer om detta nu ?  Har det någon mening med livet, finns det någonting med drömmen som vill visa mig något jag inte insett tidigare, misstag någon gjort eller förvirrar det bara mig extremt mycket att jag inte kan tänka klart längre..?
Störande är det ialf, kan inte sova utan att jag drömmer om samma person om och om igen, inga mardrömmar utan vanliga, goda och fina drömmar. 


Kommentera inlägget här:
2013-09-03 20:13:59 http://www.nattstad.se/ebbapettersson

Hej du! vad fin du är, har du haft en bra dag? :)
delta gärna i min veckans blogg tävling, kram på dig!

Svar: Hej, Tack ^^ nja inte direkt kan jag påstå. duda? :) Okej, I'll take a look ^^ Kram
Bäcka Arvidsson


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback