Helgmys ♡ :]

Hejsvejs Världen, Blev en lyckad helg tyckte jag allt. Börja med att jag och Miami åt frukost på Bakgården i Borås, mycket gott och himlans mysigt ställe ^^ Väntade sedan på att Lillebror skulle dyka upp och sedan blev det lite shopping på lördagens förmiddagen.  Lite senare tog vi bussen hem till Lillebrors och Ännas lägenhet i Målsryd.  Blev lite Xbox nördat utav mig och Lillebror, sedan hemmagjord pizza,några öl, film och massa mys med chips och gott till :]  Denna morgon/förmiddag chilla vi mest och kolla på en knasig film innan det var dags att ta tåget hem igen. Mamma mötte upp oss med Misty så blev en härlig promenix hem till resten av djuren som vart överlyckliga  när man kom hem igen ^^ 


Hoppas alla haft en lika lyckad och vacker helg som jag har haft med mina syskon :]
 
Peace Out 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback