Depp väder..

 Hejsvejs i Världen, har inte uppdaterar pga att jag inte haft ork till att göra ett skit efter jobbet !! 
Har varit på synundersökning igår inför körkortet så nu blir det att ha glasögon xD  Gött att inte behöva dem när man kör bil fast det är då som jag kommer att använda dem vet jag :]
Har skickat in papprerna till Körkortstillstånd så nu väntar man på att kunna få börja intensivkursen och skaffa sitt körkort innan man fyller 25 ;]
 
Idag är det verkligen ingen superrolig dag att vara ute på, regn i luften som gör en deppig. En riktig skit dag. Vart en sväng i samhället med Miami, tjötat med Kikkan och Tony, hunnit städa lite hemma och strax blire fika med Miami. Får se om man fortsätta städa efteråt eller så blir de mys med tända ljus och film.
 
Ett gäng utav alla glasögon jag har här hemma som jag provar över helgen, tror jag bestämt mig men vet inte riktigt ännu så tur att man har några dagar att bestämma sig ialf ^^
 
Verkligen en riktigt muppig bild på mig i glasögonen jag troligen kommer inskaffa om ett tag, men det är så jag känner mig idag, verkligen Muppig denna gråa, deppiga torsdags kväll ! 
 
Peace
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback