Vad händer i världen..

 
Hejsvejs världen, har inte varit inne på bloggen alls nu. Har vart mycket runkt omkring så har inte direkt orkat sätta mig vid datorn heller. Haff möte på jobbet, suttit mkt i telefon med läkaren, jobbat och lite extra (när jag kan) Fixat inför kryssningen mm. Sjukt mycket man tänker på, jag hinner knappt med att träffa familjen.
Jag är ständigt trött, läkaren gör mig irriterad när jag måste ta massa prover och undersäkningar när dem ändå aldrig hittad vad felet är, får helt enkelt leva med ständig smärta i magen om ingenting hjälper snart..
 
 Nu blir det att sova, trött efter att ha möblerat om i hela lägenheten och mys med djuren.
Peace
 
Den 29 Oktober fyllde min bästavän Kikkan 21 år så det fira vi med att dra en sväng till Alingsås för att shoppa, äta god mat och umgås :] Blev en supertrevlig dag med många skratt och minnen verkligen. 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback