Sweet Home ore Sweet Dreams?

Hejsvejs i världen,  Vet inte om jag trivs att vara hemma längre, känner ingen lugn och ro.  Jobbigt att man inte kan slappna av i ens eget hem, känns som att det händer för mycket runt omkring så man inte vet vad man ska göra för att kunna slappna av helt och hållet.  På jobbet kan det vara stressigt men ändå lugnt så man kan "chilla på livet" fast man ändå jobbar.  Tror jag får fundera på om jag verkligen kommer bo kvar här nästa år eller inte, kanske börja studera i en annan kommun, inom ett annat yrke.. ? 
 
Misty är orolig och stressar upp sig själv utav alla ljud omkring, är ganska lyhört här som alla vet.  Jobbigt att hon inte kan slappna av hemma längre, ingen fristad för hennes del. Brukar tända ljus på kvällarna och då blir hon lugn och slappnar av.  Får luska ut hur jag ska göra med allting innan allt blir riktigt kaos !


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback