my world..

Min värld, vad händer där egentligen? Just nu lite för mycket kan jag lova, ibland hamnar jag i min drömvärld där jag är lycklig och mår jättebra. Vissa dagar vill man bara slänga sig ut genom fönstret och hoppas himlen väntar runt hörnet, Mitt liv är en helvetes berg-och-dalbana som jag aldrig kommer sluta åka verkar det som. Vill så gärna lämna saker bakom mig som gör mig deprimerad, tänka positiv och se vad livet har att ge men istället är jag rädd för precis allting och det gör mig extremt ledsen, varför ska man känna sig så misslyckad, hatad och ensam när man inte har levt längre.. !?

Jag är glad över att jag har min lilla familj som alltig ger värme, kärlek och härliga stunder 
 Alla dessa tokar älskar jag mkt, dem får mig att må bra och göra knäppa saker som får mitt att le. ^^ ♡


 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback