Måndag igen då..

Hejsvejs världen, gick upp halv 10 idag för skulle ha medarbetarsamtal med chefen halv 11. Hon ringde 10 i 10 och sköt upp det till kl 13 islt. Misty har busat av sig massvis med Bobbo idag, en ny kompis helt klart!
Blev det en tripp fram med Charlie o Kikkan, fixa glasögonen (som ännu sitter skevt o skaver)
tog sedan en låång go fika ihop, riktigt trevlig tid hade vi ^^

Ibland behöver man äta så man inte svälter ihjäl, längesen jag fixade "riktig mat" vill säga. blivit så lat och orkeslös att jag skäms över mig själv så bestämde mig för att fixa pizzabullar denna måndag !
 
 Lilla söta negerjoh finns ej kvar på denna jord, sötnosen var liten och sjuk, han orkade inte kämpa längre.  Mistys lilla gose bästis var du allt, saknad kommer du alltid att va. 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback