så kan det va.. .

God kväll i lägenheten, gött att äntligen kunna slappna av i soffan efter denna dagens händelser. Vart på apoteket och hämtat ut medicin för magen, (äntligen) tog en timmes promenix med Misty innan det var dags för min del att gå till jobbet. Självklart när vi nästan var hemma så trampa jag snett och samtidigt fick jag en rejäl knuff utav Misty som var tvungen att spana in en hund på andra sidan vägen. Inte roligt att jobba med en fot som gör sjukt ont så att man knappt kan gå.. Men nu är foten lindad, fick ta kvällspromenixen pga att E redan sov i soffan när jag kom hem efter jobbet. Så vi gick till Farfars grav och tände ett ljus.
 
Nu sitter jag här efter att jag packat väckan för imorn efter jobbet så åker jag och Misty till Sis i FKP. Tillbringar helgen där. Känner att jag behöver ta en paus från alla nu..
 
Ett hjärta kan spricka, men det forsätter ändå att slå.


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback